نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه غدیر نباید صرفا به برگزاری جشن‌های یک روزه خلاصه شود گفت: معرفت‌افزایی نسبت به غدیر در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 17 June 2020

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست بنیان بین‌المللی غدیر یزد با تاکید بر اینکه باید ایام غدیر و دیگر ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم و همه نسبت به آن احساس وظیفه داشته باشیم اظهار داشت: در حوزه غدیر هم باید هیئت‌های مذهبی و خیران به میدان بیایند و همچون برنامه‌های عزاداری محرم نسبت به برنامه‌های جشن و معرفت‌افزایی غدیر هم مشارکت همگانی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه غدیر باید به معنای واقعی احیا شود گفت: نباید بحث غدیر را صرفا به یک روز جشن گرفتن خلاصه کنیم و پس از آن تا سال آینده هیچ برنامه‌ای برای آن نداشته باشیم، غدیر در واقع شناخت و معرفت پیدا کردن نسبت به امیرالمومنین(ع) و ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد معرفت‌افزایی نسبت به غدیر در سطح اجتماع را از اهمیت بسیار بالایی دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع)، محبت اهل بیت(ع) و شناخت غدیر تلاش بالایی داشته باشند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال خاموش کردن غدیر در بین شیعیان است گفت: متاسفانه در طول دوره‌ای توجه نسبت به بحث غدیر کم بوده و الان باید با جدیت بیشتری در راستای احیای این ارزش والا استفاده کنیم.

در حوزه فعالیت‌های غدیر نباید خود را محدود به برگزاری جلسات بنیاد کنیم و باید سعی کنیم هر یک از ما وظایف خود را به‌صورت کامل انجام دهیم و در این زمینه از ظرفیت جلسات مجازی و ویدئو کنفرانسی نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام نجیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد هم در این نشست به بیان توضیحاتی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در مورد مصوبات این بنیاد پرداخت.

در ادامه این نشست سایر مدیران حاضر در جلسه به بیان برنامه‌های خود در ارتباط با بزرگداشت غدیر و تبیین جایگاه غدیر در سطح جامعه پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار