در یک سال گذشته سه هزار خدمت حقوقی به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان ارائه شده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 15 June 2020

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، بیشتر این خدمات را در زمینه رسیدگی به پرونده‌های خانواده، مالی، ثبتی و ملکی مددجویان دانست و گفت: همچنین در این مدت همچنین به هزار و ۴۱۱ پرونده مددجویی با همکاری این نهاد و جمعی از وکلای نیکوکار رسیدگی شده است.
کریم زارع، توجه به مسائل حقوقی مددجویان را ضروری دانست و گفت: کمک به احقاق حقوق جامعه تحت حمایت در مجامع حقوقی علاوه بر تقویت روحیه این افراد به کاهش مشکلات و حتی در مواردی به توانمندی اقتصادی آن‌ها ختم خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید مجدد بر اهمیت ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان تحت پوشش این نهاد دولتی افزود: پارسال هفت خانوار مددجویی از مسیر دریافت این خدمات و احقاق حقوق خود به توانمندی اقتصادی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.
کریم زارع، در زمینه ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان به ارتباط مناسب کمیته امداد استان با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این همکاری منجر به قبول وکالت پرونده‌های مددجویی از طریق اعضای این دو مرکز به صورت رایگان شد و ۶۲ خانوار مددجویی در سال گذشته از این حمایت بهره‌مند شدند.
وی، ارائه مشاوره حقوقی را بخش دیگری از خدمات ارائه شده به جامعه تحت حمایت این نهاد بیان کرد و افزود: میز خدمت حقوقی در ۲۴ شهرستان استان با همکاری ۵۳ وکیل نیکوکار به میزان ۲۱۴ جلسه برگزار و مددجویان از مشاوره این وکلای نیکوکار و خیراندیش بهره‌مند شدند.
کریم زارع با تاکید بر اهمیت دادن به آگاهی افراد جامعه از حقوق خود و قوانین مرتبط با زندگی روزمره گفت: ۶۳ دوره آموزشی با حضور و بهره مندی بیش از دوهزار و ۳۰۰ مددجو در یک سال گذشته برای افزایش دانش حقوقی مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار