فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در یک عملیات 286 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را که در یک کارخانه متروکه مخفی شده بودند، دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 13 June 2020

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارکرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه جدی با ناامن کنندگان امنیت استان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی از ورود و مخفی شدن تعدادی اتباع بیگانه غیر مجاز در یک کارخانه متروکه در حاشیه شهر یزد مطلع و محل اختفای آنها را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی و دستگیری 286 نفر از اتباع بیگانه در عملیات ضربتی پلیس یزد افزود: این افراد از مرزهای شرقی و جنوب شرق کشور به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند و مقصد بعدی آنها استان های مرکزی و شمال کشور بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاق اتباع بیگانه باعث نارضایتی شدید مردم شده و به دنبال آن درخواست مکرر آنها در برخورد قاطع با این پدیده مجرمانه را به دنبال داشته است، افزود: متاسفانه افرادی فرصت طلب و سودجو با بی توجهی به قانون؛ اقدام به قاچاق انسان کرده و ضمن به خطر انداختن جان خود و دیگران امنیت استان را مخدوش کرده اند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در این رابطه تعدادی از افرادی که در امر جابه جایی غیر مجاز این اتباع فعالیت می کردند، شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند، افزود: برابر قانون، هر تبعه خارجی می بایست مجوز لازم برای ورود و اقامت داخل کشور را از مراجع رسمی اخذ کند؛ در غیر این صورت دستگیر و به کشور مربوطه طرد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار