روند کاهش قیمت خودروهای داخلی همچنان ادامه دارد و با پرشدن پارکینگ ها و انبارهای خودروسازان، زمینه برای سونامی سقوط قیمت ها فراهم می شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 31 August 2015
روند کاهش قیمت خودروهای داخلی همچنان ادامه دارد و با پرشدن پارکینگ ها و انبارهای خودروسازان، زمینه برای سونامی سقوط قیمت ها فراهم می شود.

  به گزارش تابناک یزد، نخریدن مردم باعث شده خودروسازانی که برخی از آنها بسیار با غرور و طلبکارانه با مردم سخن می گفتند، نتوانند قیمت ها را بالاتر ببرند.

  برخلاف انتظار خودروسازان، سفرهای تابستانی هم نتوانست رونقی به بازار ببخشد و قیمت خودروهای داخلی در بازار روز به روز به قیمت کارخانه نزدیک می شود و حتی یکی، دو خودرو ارزانتر از قیمت کارخانه در بازار خرید و فروش می شود.

  خودروسازان که تا همین چند ماه قبل در پاسخ به هر سوالی درباره بی کیفیت بودن محصولات، بالا بردن مداوم قیمت ها و سو مدیریتشان بلافاصله تحریم را بهانه می کردند، پس از توافق هسته ای و آغاز رفع تحریم ها کارشناسانی را به میدان فرستادند که می گفتند، مشکل که فقط تحریم ها نبود، تحریم تنها یک مشکل کوچک بود و هزار علت دیگر برای بالا بردن قیمت ها وجود داشت که هنوز هم هست و باید بازهم قیمت ها بالاتر برود. اما نخریدن مردم، باعث شده این بساط فعلا جمع شود.

  قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار بر اساس استعلام از بنگاه های سطح شهر تهران در روز دوشنبه 9 شهریور 94 به این شرح است:

  قیمت خودرو


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
انشاا... تا ورشکستگی کامل دو خودرو ساز بی خاصیت پیش بره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار