رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد:
محسن عباسی هرفته گفت: طرح پل‌های زیرگذر در شورای ترافیک و با حضور پلیس راهور به تصویب می‌رسد بنابراین استاندارد نبودن زیرگذرهای یزد را رد می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 19 May 2020
محسن عباسی هرفته، در خصوص وضعیت ایمنی زیرگذرهای یزد گفت: طرح پل‌های زیرگذر ابتدا توسط مشاور تهیه می‌شود و پس از بررسی‌ در جلسات کارشناسی در شورای ترافیک که پلیس راهور نیز حضور دارد به تصویب می‌رسد بنابراین استاندارد نبودن زیرگذرهای یزد نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه حوادث رخ داده در زیرگذرها بیشتر ناشی از عدم رعایت قوانین است، تصریح کرد: عمدتا سرعت بالای خودروها در زیرگذرها زمینه‌ساز تصادف است و دوربین‌های کنترل ترافیک نیز سرعت غیرمجاز خودروها در این نقاط را مخصوصا در مواقع خلوتی و کاهش تردد نشان می‌دهد که این افزایش سرعت احتمال تصادف را حتی در جاده مستقیم نیز بالا می‌برد.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: البته برخی نواقص مانند نقص در روشنایی زیرگذرها نیز می‌تواند موجب حادثه شود که این موضوع ارتباطی به وضعیت احداث غیر استاندارد این مسیرها ندارد و به بهره‌بردای و نگهداری آن برمی‌گردد و اداره برق می بایست فکر عاجلی برای برخی از آن ها بکند اما استاندارد نبودن اجرای زیرگذرها را رد می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار