مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد:
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد با طرح این پیشنهاد که برگزاری نشست یا همایش مشترک مدیران و مسئولان دستگاههای نظارتی در بخش مالی و مدیران اجرایی استان ضروری است گفت: بحث و بررسی و تجزیه و تجلیل مسایل این بخش به بهبود روند فعالیت های مالی کمک می کند.
کد خبر: ۸۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 25 August 2015

به گزارش تابناک یزد،" علی نمازی " در جلسه ذیحسابان دستگاههای اجرایی که با حضور مدیر کل بازرسی استان در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد اظهار داشت : توجیه مدیران و کارشناسان مالی نسبت به بحث های مالی و آشنایی آنها با قوانین و مقررات این بخش لازم است.

وی با بیان اینکه شاید یکی از مشکلات فراروی دستگاهها در خصوص مسایل مالی، توجیه و اشنا نبودن آنها با قوانین و مقررات مالی است افزود: باید مشکلات فراروی دستگاههای اجرایی در خصوص چگونگی هزینه کرد را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام نمود و این را می توان با برگزاری نشست های توجیهی دنبال کرد.

نمازی مسئولیت و حساسیت کار ذیحسابان در دستگاههای اجرایی را یادآور شد و گفت: ذیحسابان باید در خصوص درآمد و چگونگی هزینه کرد دستگاههای مسئول و پاسخگو باشند و مسئولیت آنها سنگین است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد با بیان اینکه ذیحسابان استان از تجربه و تخصص لازم برخوردارند و مشاوره مالی لازم را به مدیران دستگاهها ارائه می دهند از حساسیت اداره کل بازرسی استان نسبت به مسایل این بخش قدردانی کرد و گفت: دو مجموعه اقتصاد و دارایی و دیوان محاسبات به عنوان دو دستگاه نظارتی باید با همفکری و تعامل در کنارهم مسایل را دنبال کنند.قدس آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار