کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی گفت: اگر مسئولان فدراسیون موافقت کنند، به واسطه امتیاز میزبانی می‌توانم در جام تختی حضور داشته باشم.
کد خبر: ۸۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 02 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حامد رشیدی  بااشاره به مهاجرتش به استان اصفهان از سال گذشته، اظهار کرد: محل کارم در کاشان است و برای همین سال گذشته از کرمانشاه به این شهر مهاجرت کردم و مدتی را در مسابقات مختلف برای اصفهان به میدان می‌رفتم.

وی بابیان اینکه از چندماه پیش دوباره برای کرمانشاه در مسابقات کشتی می‌گیرد، گفت: رفت و آمد زیادی بین کرمانشاه و کاشان دارم، اما نه می‌توانم از شغل‌ام دست بکشم و نه اینکه کشتی را کنار بگذارم.

این کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی که تاکنون نتوانسته سهمیه حضور در رقابت‌های جام تختی را کسب کند، تاکید کرد: حدود پنج ماه پیش در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم تا بتوانم سهمیه حضور در جام تختی را بگیرم، اما متاسفانه دراین رقابت‌ها از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدم.

وی تصریح کرد: هرچند در این مسابقات نتوانستم سهمیه را بگیرم، اما طی ماه‌های گذشته با بهبود مصدومیتم تمریناتم را از سر گرفتم تا سطح آمادگی‌ام را حفظ کنم.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته به واسطه میزبانی که برای رقابت‌های کشتی جام تختی داشتیم، چند سهمیه اضافه برای حضور کشتی گیران کرمانشاهی در این رقابت‌ها به استان داده می‌شد که امسال تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی تاکید کرد: هیات استان به دنبال کسب این سهمیه از فدراسیون برای رقابت‌های امسال است که اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانم در جام تختی حاضر شوم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا اضافه کرد: امیدوار به کسب این سهمیه هستم تا بتوانم با همه توان در جام تختی شرکت کنم، هرچند می‌دانم در وزن 74 کیلوگرم رقبای سختی همچون محمد نخودی، سعید داداش پور، بهمن تیموری و رضا افضلی را در پیش دارم.

وی یادآور شد: در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، هرکدام از کشتی گیران بتوانند در رقابت با حریفان خارجی خوب کشتی بگیرند و عملکرد خوبی داشته باشند، مورد توجه مربیان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک خواهند بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار