مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از برگزاری دومین اجلاس سراسری شبکه های مردم نهاد زیست محیطی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 19 August 2015

به گزارش خبرگزاریتابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، حمید قاسمی سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در دومین اجلاس سراسری شبکه های مردم نهاد زیست محیطی که از ۲۸ تا ۳۰ مرداد ۹۴ در تبریز برگزار می شود، حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: مجابی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مقدسی قائم مقام و رییس شورای عالی جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از سخنرانان اصلی این همایش خواهد بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با ادارات، ارگانها و شهرداری کلانشهر تبریز برای برگزاری این نشست تصریح کرد: برگزاری انتخابات برای انتخاب دو نماینده از تشکل های مردم نهاد به عنوان اعضای شورای فصل محیط زیست در برنامه پنج ساله ششم توسعه از برنامه های اصلی این همایش خواهد بود.

وی ادامه داد: به دنبال برگزاری همایش سراسری سمن های محیط زیستی برای بررسی برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست در ۳۰ تیر سالجاری، مقرر شد دو نماینده انتخاب شوند تا نظرات تشکل ها را برای اعمال در برنامه ششم پیگیری کنند.

قاسمی بازدید از مناطق زیست محیطی استان و برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید حوزه مشارکت مردمی را از دیگر برنامه های این اجلاس برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی فعالان محیط زیست با مشکلات محیط زیستی و افزایش غنا و توان کیفی تشکل ها است که در اولویت برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار