در مراسم تجلیل از سربازان نخبه استان یزد مطرح شد؛
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در قشرهای مختلف از حضور نخبگان بهره مندیم، گفت: اگر از ظرفیت این نخبگان به درستی استفاده شود، امکان عبور از مشکلات کشور به راحتی وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 24 September 2019

سرهنگ رضا پورشمسی در مراسم تجلیل سربازان نخبه نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سربازان نقش مهمی در تامین امنیت میهن اسلامی دارند و در هر کجا که باشند، حجم قابل توجهی از فعالیت ها را بر عهده دارند.

وی به تشریح نقش سربازان در دوران دفاع مقدس نیز پرداخت و عنوان کرد: سربازان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌ بسیار مهم، کلیدی و اساسی بر عهده داشتند و بسیاری از آنها حتی بعد از پایان دوره خدمت خود همچنان در جبهه ها مانند و دلیرانه دفاع کردند.

پورشمسی با بیان اینکه پس از انقلاب هم این نقش در حراست از انقلاب بسیار پررنگ بود، خاطرنشان کرد: این نقش در کنار تلاش‌های سایر نیروهای مسلح در کشور سبب شده که امروز ایران در جهان از اقتدار بسیار بالایی در حوزه دفاعی و نظامی برخوردار باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: پیشرفت‌های روزافزون کشور در حوزه‌های دفاعی و نظامی، هسته‌ای، علوم مختلف از جمله پزشکی و بسیاری عرصه‌های دیگر که همه به همت و پشتوانه نیروهای بومی محقق شده نشان دهنده این است که اگر به این ظرفیت به درستی در تمام ابعاد توجه شود، به طور قطع کشور از تمام مشکلات به راحتی عبور می‌کند.

پورشمسی عنوان کرد: امروز در بین سربازان نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد، نخبگان بسیاری هستند که توانسته‌اند به پیشرفت‌های متعدد علمی دست پیدا کنند.

در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد، از سربازان در حوزه‌های مختلف علمی و دیگر عرصه‌ها که موفق به کسب عناوین شاخصی شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار