و نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از مشکل آموزشی و شیوه نادرست آموزش در کشور گفت: متأسفانه در کلاس‌های درسی، شیوه آموزشی به شکلی است که دانش‌آموزان را به تفکر و اندیشه هدایت نمی‌کند.
کد خبر: ۷۷۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 03 September 2019

همزمان با سومین روز از هفته تعاون، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون، مدیران عضو شورای هماهنگی و جمعی از تعاون‌گران استان در این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه به آسانی می توان مسئله اشتغال را در کشور حل کرد اظهار داشت: انتظار می‌رود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل در استان‌ها بتوانند مشکل اشتغال را حل کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری استان یزد افزود: امروزه بسیاری از اتباع خارجی در استان یزد مشغول به کار‌ند و این موضوع سبب شده که درآمدهای کلان و خوبی نیز داشته باشند اما بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با توجه به مدارک تحصیلی عالی بیکار‌ند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با گرامیداشت هفته تعاون و تاکید بر اینکه تعاونی‌ها نباید به حال خود رها شوند تصریح کرد: باید دقت نظر بیشتری بر مدیریت و نحوه فعالیت این تعاونی‌ها باشد به شکلی که تعاونی‌ها نیر در مسیر خلاقیت و نوآوری پیش بروند و رشد کنند.

وی با تاکید بر اینکه با کمک تعاونی‌ها می‌توانیم وابستگی کشور را به خارجی‌ها کم کنیم تصریح کرد: متاسفانه برخی ماشین آلات در خط تولید کارخانه‌ها وارداتی است و این موضوع موجب شده تا توقف کارخانه‌های کشور را شاهد باشیم.

‌نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از مشکل آموزشی و شیوه نادرست آموزش در کشور ادامه داد: متأسفانه در کلاس‌های درسی، شیوه آموزشی به شکلی است که دانش‌آموزان را به تفکر و اندیشه هدایت نمی‌کند و با آموزش‌های سطحی و به سبک انگلیسی دانش آموزان را آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در مدارس و نظام آموزشی ما دانش‌آموزان فقط به دنبال خواندن، حفظ کردن و نمره گرفتن هستند عنوان کرد: زمانی که دانش‌آموزی در مدرسه نمره خوبی بگیرد مورد تشویق قرار می‌گیرد و این رویه باعث می‌شود که پس از سال‌ها تحصیل فقط محفوظاتی داشته باشد که فراموش شدنی است و ابدی و مفید نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروزه نیازمند تفکر و تعقل در کارها هستیم عنوان کرد: تفکر و اندیشیدن در کارها منجر به حل بسیاری از مشکلات و مسائل در زمینه‌های مختلف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار