مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از معرفی چهار هزار و ۹۰۹ پرونده واحدهای سیل زده به بانک‌های عامل ایلام خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون ۲ هزار و ۹۷۵ فقره عقده قرارداد شده است.
کد خبر: ۷۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 27 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مدیریت ارشد استان بر شتاب و همکاری همه جانبه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیلزدگان عملکرد پرداخت تسهیلات روند رو به رشد گرفته است.

وی از معرفی چهار هزار و ۹۰۹ پرونده واحدهای سیل زده به بانک‌های عامل ایلام خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون ۲ هزار و ۹۷۵ فقره عقده قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری گفت: تا امروز ۹۷۳ مورد آوربرداری، ۷۲۴ مورد پی کنی ساختمان، ۵۵۰ مورد آرماتور بندی، ۲۰۰ مورد دیوار چینی و ۵۵ مور نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از روند بازسازی مناطق سیل زده بازید و سرکشی می‌کنند، گفت: کیفیت ساخت منازل روستایی همواره مورد تاکید بنیاد مسکن بوده و به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود مصالح کم دوام و نامرغوب در ساخت و ساز منازل روستایی استفاده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار