در خطبه های نماز جمعه کبگیان چه گذشت؟
خطیب جمعه کبگیان گفت : به جناب فرماندار یک پیشنهاد می دهم که اگر بشود در طول سال هفته ای یکی از مدیرانتان در نماز جمعه پشت میز خدمت کبگیان حاظر شود تا مردم مشکلاتشان را رودرو بیان کنند ممنون میشوم.
کد خبر: ۷۶۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ 26 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فردرخطبه های4مرداد1398باتوصیه خودونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیزازگناه گفت:یکی ازمصادیق تقواتوجه کردن به نعمات الهی که اصراف درنعمت باعث گناه وبی تقوائیست وعزیزان خاصه درفصل گرم مراقب مصرف آب باشند.
امام جمعه کبگان بااشاره به چله سالگرد نماز جمعه هم گفت: در 5  مرداد 57 با دستور امام به ابوذر زمان طالقانی اولین نماز جمعه درکشوربرپاشد.
وی افزود: اولین اقدام پیامبربعدازهجرت به مدینه برپائی نمازجمعه بودکه چنین ارزش والائی دارد.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به هشتمین سالگرد نماز جمعه در چیتاب هم گفت : مردمی بودن واقعی درارتباط بامردم ، یگانه بودن در پیشبرد اهداف و پیگیری مشکلات مردم باروی گشاده و باز و انتقال مشکلات مردم بعنوان یک شخص محترم به کسانی که می توانند مشکلاتشان راحل کنند از خصایص یک امام جمعه است که امیدوارم مردم کبگیان و شهر چیتاب به بزرگواری خود اگر کمبودی بود عذرخواهی میکنم و ما را حلال کنید.
 
وی با تاکیدبه مردم ورسانه ها افزود : بعنوان یک مسلمان خواهشمندم در این هفت سالی که در خدمتتان بودم ، اگر از خصایص یک امام جمعه که حضرت آقا برشمردند بنده کمکاری کردم و برخوردار نیستم ، هم شماره بنده را دارید هم آدرس دفترم را بلدیدحتما بیان کنید و تذکر دهید بگوئید تا امربه معروفی شود و از نصایح شما بهره مند شوم.
علی وحدانی فر با اشاره به مسئله سناریوی بحران آفرینی آمریکا و انگلیس در خلیج فارس هم گفت : مسئله دزدی دریائی و گرفتن نفتکش توسط استکبار و روباه پیر در زمانی رخ داد که حکومت جمهوری اسلامی سرکار است و هم آمریکا و هم انگلیس بدانند که تا دیر نشده از خلیج فارس را ترک کنند و به خلیج خوکهای خود بروند و گرنه با تمام دارائیشان همانند RQ و پهبادهایشان در خلیج همیشه فارس مدفون خواهندشد.
این خطیب جمعه افزود : اگر فکر مصادره نفت جمهوری اسلامی ایران به ذهن معیوبتان خطور کند بدانید چون جمهوری اسلامی می خواهد هیچ نفتی در دنیا صادر نخواهد شد و مانند ترامپ که از ما بخاطر نزدن هواپیمای مسافربریشان در کنار سقوط پهباد تشکر کرد قبل از هر حرکتی به فکر تقدیر از جمهوری اسلامی باشید که تا الان در نهایت مردانگی ملاحظه حالتان را کرده است ، زیرا دوره شاه کشور نیست که در کاپیتالاسیون سگ آمریکائی بر وی مستحق باشد اینجا جمهوری اسلامی است  و اگر یکی زدید سه تا خواهید خورد چون دوره بزن دررو تمام شد.
امام جمعه کبگیان ، با تشکر از حضور مسئولان در نماز جمعه چیتاب گفت : چون کبگیان نسبت به بخشهای دیگر برخوردار هست ، توقعاتش هم بالاست و در حوزه بنیاد مسکن حیقتا مدیران مربوطه در یک و نیم سال اخیر تلاشها و کارهای خوبی انجام دادند که مدیران دیگر هم مثل عزیزان در راستای خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند.
خطیب جمعه کبگیان گفت : به جناب فرماندار یک پیشنهاد می دهم که اگر بشود در طول سال هفته ای یکی از مدیرانتان در نماز جمعه پشت میز خدمت کبگیان حاظر شود تا مردم مشکلاتشان را رودرو بیان کنند ممنون میشوم.
وی با اشاره به دونکته اساسی سد و جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت افزود : از دکتر کناری عزیز متشکرم که مبلغ 500 میلیون تومان برای سد چیتاب گذاشته اید اما امید است با توجه به مسئله امنیت کشاورزی موضوع سد را تا تخصیص بودجه انشالله مدیریت بفرمایید.
علی وحدانی فر با تشکر از مدیران حاظر در نماز جمعه گفت : خواسته مردم چیتاب و بخش به بنده در قبال شما عزیزان این است که ، مسئله جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت را بالاخره تمام کنید تا باعث خروج چیتاب از بن بست راه مواصلاتی شود.
از پیشنهاد امام جمعه به فرماندار تا تجلیل فرماندار از امام جمعه
فرماندار بویراحمد در بین الصلاتین به ارائه گزارشی از عملکرد فرمانداری و اعتبارات تخصیصی به بخش کبگیان پرداخت.

لازم به ذکراست،به پاس هشتمین سالگردبرگزاری نمازجمعه درچیتاب،دربین الصلاتین ازطرف دهیاران شوراها ، شهرداری ، فرماندار و مدیران استانی ازتلاشهای امام جمعه کبگیان درهفت سال اخیربااهداءهدایاولوح سپاس تقدیروتشکربعمل آمد.
در هشتمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در چیتاب میز خدمت با حضور دکتر کناری و مدیران کل استان ، مدیران شهرستانی بنیاد مسکن ، امور آب و آب منطقه ای ،مخابرات ،برق و تربیت بدنی درمصلی شهرچیتاب برگزارشد.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار