830 کیلوگرم مواد مخدر که بیشتر مواد مخدر سنتی، قلیان و حشیش بوده اند امسال در مازندران کشف شد.
کد خبر: ۷۵۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 13 June 2019

 830 کیلوگرم مواد مخدر که بیشتر مواد مخدر سنتی، قلیان و حشیش بوده اند امسال در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرمازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 29 باند توزیع مواد مخدر نیز در این خصوص شناسایی و متلاشی شدند و برای 3442 نفر نیز پرونده قضایی تشکیل شد.
علی اصغر میرزایی با بیان این که بیشترین کشفیات مواد مخدر در محورهای مواصلاتی به استان انجام شده است افزود: گل، شایع ترین ماده مخدر صنعتی مصرفی میان جوانان است و ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با راه اندازی 360 تیم اجتماع محور در 5 شهرستان استان به منظور آگاه سازی خانواده ها و جوانان از اثرات سوئ این ماده مخدر صنعتی اقدام کرده است.

وی گفت : به طور میانگین روزانه 15 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف می شود که تریاک، حشیش و شیشه بیشترین فراوانی مواد مخدر کشفی را در این استان تشکیل می دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین گفت: همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ( یکم تا ششم تیرماه) پانصد برنامه فرهنگی و اجتماعی در این استان اجرا می شود.
وی برگزاری همایش بزرگ سفیران هدایت و همایش بهبودیافتگان، برگزاری جشنواره جنگ شادی، نمایشگاه سیار با محوریت پیشگیری از اعتیاد در 17 شهرستان را از مهمترین برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار