همزمان با سالگرد شهادت امام صادق(ع)
تابناک: دسته‌های عزاداری سالگرد شهادت رئیس مذهب جعفری در سراسر استان اصفهان همزمان با سالگرد شهادت امام صادق(ع) برپا شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 11 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هزاران نفر از مردم استان اصفهان امروز همزمان با سالگرد شهادت امام صادق(ع) به خیابان‌ها آمده و دسته‌های عزاداری برپا کردند.

مردم استان اصفهان در شهرستان‌های مختلف با برپایی دسته‌های عزاداری و گرامیداشت سالگرد شهادت امام صادق(ع)، به یاد این امام بزرگوار سینه‌زنی و زنجیرزنی کردند.

در شهر اصفهان مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام صادق(ع) همزمان با تدفین پیکر شهدای غواص و با حضور پرشور هزاران نفر از مردم برگزار شد.

مردم شهرستان‌های مختاف استان اصفهان نیز همزمان با سالگرد شهادت امام صادق(ع) دسته‌های عزاداری، زنجیرزنی و سینه‌زنی برپا کردند.

در شهرستان شهرضا، مراسم بزرگ عزاداری شهادت امام صادق(ع) در امامزاده شهرضا برگزار شد. در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز برنامه‌های شهادت این امام بزرگوار در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار شد.

مردم مبارکه نیز با برگزاری دسته بزرگ عزاداری شهادت ششمین امام شیعیان، بار دیگر در حزن شهادت رئیس مذهب جعفری به سوگ نشستند.

در استان اصفهان بیش از یک هزار هیئت مذهبی ساماندهی شده وجود دارد که در ایام مختلف سال به اجرای برنامه‌های مذهبی می‌پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار