سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد زکات فطریه خود را در راستای بازسازی منازل تخریب شده در سیل واریز کنند.
کد خبر: ۷۵۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 03 June 2019

ابراهیم سلمانی سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی یزد می‌توانند با پرداخت زکات فطریه خود جهت کمک به بازسازی خانه‌های تخریب در سیل همکاری کنند.

وی افزود: با توجه به اتمام ماه مبارک رمضان با هماهنگی و مشورت با معاونت دانشجویی و فرهنگی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی یزد تصمیم بر آن شد تا با واریز زکات فطریه به حساب پویش بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی یزد از هموطنان آسیب دیده در سیل در جهت بازسازی منازل تخریب شده در سیل کمک شایانی بکنیم.

سلمانی ضمن دعوت از همه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی یزد جهت پیوستن به ،پویش ملی بهار همدلی، خواست فطریه‌های خود را به حساب مشخص شده از سوی رئیس دانشگاه واریز نمایند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: همکاران و دانشگاهیان نیک اندیش دانشگاه علوم پزشکی یزد می‌توانند زکات فطریه خود را در راستای یاری رساندن به هموطنان مناطق سیل زده کشور به شماره حساب ۲۰۰۵۲۰۰۰۲۰۰۵ بانک رفاه، شعبه شهید صدوقی یزد کد ۲۹۰ به نام هدایای خاص بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همچنین شماره شبا IR ۴۸۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۲۰۰۵۲۰۰۰۲۰۰۵ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۵۸۲۲ واریز کنند.

سلمانی عنوان کرد: این حساب بانکی به عنوان حساب متمرکز و اختصاصی پویش بهار همدلی اعلام می‌شود و تمامی وجوهی که از هر فرد حقیقی یا حقوقی به این حساب واریز شود، تنها برای خانه‌ سازی و تهیه مسکن برای هموطنان آسیب دیده از سیل هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار