فرماندار بافق خبر داد:
فرماندار شهرستان بافق از تخصیص ۳ میلیارد ریال برای تعویض کفپوش‌های سه سالن ورزشی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 03 June 2019

محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در نشست مشترک با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از تخصیص ۳ میلیارد ریال برای تعویض کفپوش‌های سه سالن ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: بخشی از اعتبار این طرح از سوی فرمانداری و مابقی به صورت مشارکتی با اداره کل استان تامین می‌شود.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌های رئیس اداره ورزش و جوانان در رابطه با رفع مشکلات و موانع ورزش شهرستان، اظهار داشت: برای پویایی ورزش بافق تمام هم و غم خود را بکار خواهیم بست.

فرماندار بافق پیرامون معافیت مالیاتی معادن و برخی از اشخاص حقیقی که در راستای ورزش بافق هزینه کرده اند عنوان کرد: این موضوع در جلسه آتی کارگروه هم اندیشی توسعه شهرستان که در تیرماه سالجاری و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود عنوان و پیگیری می‌شود.

زاده رحمانی همچنین در رابطه با درخواست ایزدیان برای تامین اعتبار ساختمان اداری، اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: به هر میزان که اداره کل تامین اعتبار نماید فرمانداری آمادگی همکاری دارد.

وی بر پیگیری مصوبات گذشته شورای ورزش تاکید کرد و گفت: به دلیل اهمیت و توجه به ورزش، مشکلات در کارگروه توسعه شهرستان مطرح خواهد شد.

زاده رحمانی در پایان از موضوع ارائه شده در خصوص تجلیل از نخبگان و مدال آوران کشوری در مراسمی باشکوه استقبال کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار