معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد خبر داد:
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: اولین نمایشگاه و جشنواره منطقه‌ای زیلو از ۲۳ تا ۲۷ خردادماه سالجاری در شهرستان میبد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 03 June 2019

 محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: اولین جشنواره و نمایشگاه زیلو با هدف توسعه فروش و بازاریابی در قالب‌های مختلف با حضور هنرمندان ۱۰ استان کشور که زیلو از ۲۳ تا ۲۷ خرداد ماه سال جاری در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وجود پتانسیل‌های خوب شهرستان میبد برای برگزاری جشنواره زیلو افزود: این جشنواره با حضور غدا هیجاوی رئیس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و دعوت از ده استان اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، بوشهر، خوزستان، تهران و کرمان در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

دهقان گفت: این اولین جشنواره منطقه‌ای است که در یک شهرستان برگزار می‌شود و با توجه به جهانی شدن شهرستان میبد در حوزه زیلو، این فرصت برای معرفی شهرستان میبد به وجود آمده‌است که می‌تواند یک بازاریابی جدید با تولیدات بالا برای هنرمندان این صنعت رقم بخورد و نوید بخش اتفاقات خوبی برای شهرستان میبد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار