استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این‌که هرگز خود را جدا از قوه قضائیه نمی‌دانیم، گفت: حل مشکلات مردم، محور تعامل و همکاری استانداری یزد با دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۷۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 03 June 2019

«محمدعلی طالبی» به همراه«احمد ترحمی بهابادی» معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در جریان دیدار با «غلامعلی دهشیری» رییس کل جدید دادگستری استان،‌اظهار کرد: تاکنون تعامل بسیار خوبی در مجموعه شورای تامین استان وجود داشته و گاه مشاهده می‌شود بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در استان‌های دیگر محل چالش است در یزد بر مبنای همکاری حل و فصل شده است.

وی افزود: متاسفانه بر اساس وجود برخی ذهنیت‌ها نسبت به دستگاه‌های مختلف و یا پیش فرض‌های ذهنی بعضی از نهادها نسبت به یکدیگر، واکنش هایی در جامعه ایجاد شده، اما هدف ما در استان یزد گذر از این جریانات و تقویت زمینه‌های خدمت به مردم و نظام است.

استاندار یزد گفت:‌ می‌توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار دهیم و این امر بسیار اثربخش خواهد بود.

طالبی تصریح کرد: اکثر فرمانداران از همکاری دادگستری و دادستان‌ها به ویژه در شوراهای تامین و در جهت مدیریت مسائل مختلف رضایت دارند و می توان با تقویت فضای حاکم به نتایج موثرتری نیز رسید و قطعا اگر همکاری و هماهنگی بین دستگاه قضایی و فرمانداران برقرار باشد، دستاوردهای خوبی برای شهرستان‌ها در پی دارد.

وی ادامه داد: قطعا با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان و با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که از آن برخوردارند، اقدامات چشمگیری را در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم شاهد خواهیم بود.

استاندار یزد در پایان به آمادگی مجموعه استانداری و شورای تامین جهت همکاری با دادگستری استان اشاره و گفت: با تکیه بر روحیه تعامل ، همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم و در این مسیر در کنار هم هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار