مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز سیزدهمین مرحلهثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 03 June 2019

«محمد حسین ریاحی» هدف از ثبت نام کارآفرینان برتر استان یزد را شناسایی، انتخاب و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم خصوصا جوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی بيان كرد.

وي گفت: کارآفرینان برتر استان تا پايان تيرماه سال جاري فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره از طریق سامانه به آدرس http://www.karafarinanebartar.ir اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: شناسایی و یافتن افراد کارآفرین و بررسی و تحلیل فرایند فعالیت های آنان بستر مناسبی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور فراهم می‌كند.

ریاحی ادامه داد: در همین ارتباط یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود «انجام فعالیت های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ کارافرینی» است و این جشنواره میعادگاهی برای گرد هم آوردن کارآفرینانی است که تجارب موفق خود را با جامعه در میان می گذارند و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

این مسئول با تاکید بر ثبت نام صرفا اینترنتی، از داوطلبین خواست تا نسـبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم اقدام كند.

وي اظهار كرد: رویکرد اصلی این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که با تکیه بر نوآوری و خلاقیت به رشد بالا در فروش، صادرات و اشتغال دست یافته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بيان كرد: پس از مرحله ثبت نام توسط کارآفرینان و ارزشیابی و بررسی پرسشنامه‌ها توسط کـارگروه علمـی و طی مراحل بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مسـتندات، نتایج این دوره اعلام می‌شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور مدیران و کارآفرین‌ها و تلاشگران عرصه کار و تلاش برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار