فرماندار تفت تاكيد كرد؛
فرماندار تفت از ضرورت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مزارع و اراضی کشاورزی و تامين مطالبه افکار عمومی در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 03 June 2019

«محمد محامدی» در جلسه شورای کشاورزی شهرستان تفت با اشاره به رفع نسبی معضل کم‌آبی به واسطه بارش‌های اخیر، اظهار کرد: با این وجود، همچنان آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای شهرستان به طور سیار تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به خسارت سیل و روان آب‌های اخیر، تصریح کرد: سیل و روان‌آب‌ها به قنوات و راه‌های روستایی آسیب‌هایی وارد کرده‌اند اما در دستورالعمل‌های ارسالی از مدیریت بحران این موارد ذکر نشده و نیاز است با پیگیری لازم این موارد اصلاح شود.

فرماندار تفت از آغاز شناسایی آسیب‌های وارد شده ناشی از سیل و روان‌آب‌ها به زمین‌های زارعی و کشاورزی با دستورالعمل‌های ابلاغی از مدیریت بحران نيز خبر داد و گفت: ضروری است که مراکز خدمات جهاد کشاورزی روستاهای شهرستان در این زمینه اقدامات لازم را با بررسی دقیق انجام و گزارش‌های مربوطه را به مدیریت بحران شهرستان ارائه کنند.

وی به مطالبه افکار عمومی شهرستان مبنی بر جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در مزارع و زمین‌های کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: مراکز خدمات جهاد کشاورزی در روستاهای شهرستان باید از ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و مزارع جلوگیری کنند و انتظار می‌رود با همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، مزارع و حریم رودخانه‌ها اقدامات مناسبی صورت گیرد تا نگرانی افکار عمومی شهرستان تفت رفع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار