نماینده مجلس در بافق:
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: شرکت‌ها باید نیرو‌های خود را از طریق آزمون و ضوابط اداره کار جذب کنند.
کد خبر: ۷۵۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 02 June 2019

محمد رضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کارگروه توسعه شهرستان بافق به موضوع جذب نبرو در شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: همیشه این گلایه وجود دارد که نحوه بکارگیری نیرو بیشتر بر اساس رابطه است که سنگ آهن مرکزی نحوه بکارگیری را با آزمون برگزار کرده است.

وی افزود: برخی در این رابطه گلایه داشتند که حقشان ضایع می‌شود، اما قرار شد که تدابیری از جانب مدیر عامل سنگ آهن اندیشیده شود تا حق کسی ضایع نشود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین در رابطه با حوزه راه تصریح کرد: اعتبار میدان ورودی شهر برای احداث کمربندی گذاشته می‌شود که از این طریق بافق به راه کرمان متصل می‌شود.

وی در رابطه با اعتصاب کارگران معدن کوشک خاطر نشان کرد: این موضوع سعی شده از مجاری قانونی پیگیری شود و آمادگی داریم در چارچوب قانون در تمامی زمینه‌ها از حق آن‌ها دفاع و حمایت کنیم.

صباغیان به طرح تفکیک حوزه‌های انتخابیه هم اشاره کرد و گفت: دولت به علت مسائلی از جمله حساسیت دیگر استان‌ها و بحث مالی با این موضوع مخالفت کرده است.

ممنوعیت صدور مجوز معادن بیشه در و درند از سوی اداره کل محیط زیست به اداره صمت و پیگیری برای ایجاد فرودگاه در شهرستان از دیگر مباحثی بود که مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار