فرماندار ابرکوه گفت: خیران و نیکوکاران برای کمک به زندانیان جرائم مالی غیر عمد در واقع مسیر خوبی را در راه رضایت مندی خداوند متعال انتخاب و همواره در این راه گام های اساسی برداشته اند.
کد خبر: ۷۵۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 02 June 2019

محمد کاظمی نسب در آئین جشن «نسیم مهر» که به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد، افزود: امسال خیران، جشن گلریزان خوبی را برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد برگزار کردند.

وی با قدردانی از افراد خیر، در جشن گلریزان که با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان، برخی مسئولان، بازداشتگاه و مجتمع اشتغال (زندان باز) ابرکوه برای کمک به آزادی زندانیان مالی غیرعمد برگزار شد، اظهار داشت: این نوع دوستی و مشارکت در کارهای خیر باید همچنان تداوم داشته باشد تا دیگران به کمک رسانی به همنوعان خودتشویق شوند. 

در این آئین که رئیس دادگستری، دادستان عمومی وانقلاب و جمعی از قضات و خیران حضور داشتند، افراد نیکوکار همت کردند و افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال (زندان باز) ابرکوه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در دوازدهمین جشن گلریزان که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، خیران با تعهد افزون بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک کردند.

علی بورقی با تقدیر از خیران افزود: زندانیان جرائم مالی غیرعمد نیازمند کمک هستند و آزادی آنها تنها با همت و تلاش خیران حاصل می‌شود.

وی افزود: برای آزادی ۱۷ زندانی جرائم مالی غیرعمد ۲۵ میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم همچنان خیران در آزادی زندانیان همت کنند.

این مسئول بابیان اینکه مردم، مسئولان و خیران علاوه بر کمک‌های خود برای آزادی زندانیان، در ارائه کمک های معنوی و مادی به خانواده‌های زندانیان دریغ نکنند، تصریح کرد: کمک به خانواده‌ها و آزادی زندانیان نیازمند، می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز منجر شود و به سالم سازی جامعه کمک کند.

وی از مردم نیکوکار و افراد خیر خواست برای شرکت در جشن گلریزان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی و شماره ۳۸۰۰۰۰۹۰ نزد بانک رفاه واریز و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند. 

در این آئین از خیران و دست اندر کاران دوازدهمین جشن گلریزان ابرکوه با اهدا لوح سپاس از آنان تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار