استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار یزد با اشاره به اهمیت برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد، گفت: برگزاری این اجلاس بین المللی فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی دارالعباده یزد است.
کد خبر: ۷۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 20 May 2019

«محمدعلی طالبی» در جلسه هماهنگی که منظور برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی این استان برگزار شد،‌ با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های و برنامه‌های فرهنگی متنوع، اظهار کرد:‌ این چنین برنامه‌های فرهنگی فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش یزد و ظرفیت‌های دارالعباده است.

وی افزود:‌ همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط با این اجلاس بین‌المللی در استان یزد را ضروری است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که خوشبختانه در حال حاضر شاهد هم‌افزایی مطلوب بین دستگاهای اجاریی استان هستیم، گفت‌: یزد به عنوان حسینیه ایران تجربه خوبی در برگزاری برنامه‌های مختلف و عزاداری‌ها دارد و مشارکت خیران و همکاری اقشار مختلف در این ارتباط ستودنی است .

طالبی برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در استان یزد را تبلور ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت امام حسین (ع) دانست و بیان کرد:‌ مردم این دیار از دیرباز تاکنون با برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی ارادت خود را به اهل بیت اعلام و خوشبختانه در این مورد پیشتاز بودند.

گفتنی است؛‌ هفدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور پیرغلامان ایرانی و برخی از کشورهای اسلامی شهریورماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار