کد خبر: ۷۴۰۸۹۸

قیمت زولبیا و بامیه در یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق استان یزد ، اولین جلسه شورای اداری رؤسای شهرستانی سال 98،روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه در محل اقامتگاه بومگردی باغ دوسرو از دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال صندوق شهرستان تفت برگزار شد . در ابتدا امامی مدیر صندوق استان با تبریک 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اولویت صندوق درسال جدید را وصول مطالبات، تجهیز منابع و اشتغال پایدار روستایی برشمرد و ادامه داد: اعتبار اشتغال صندوق درسال جدید همانند سال 97 در حوزه اعتبار روستایی می باشد.

مدیر صندوق استان همچنین از انعقاد تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه پس از وصول اوراق مشارکت سازمان میراث فرهنگی اجرایی می گردد که صندوق کارآفرینی امید متعهد شده تا 100میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغال معرفی شده در حوزه صنایع دستی و گردشگری پرداخت نماید.

امامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است همکاران صندوق در ارائه پیشنهادات مؤثر در راستای محورهای ابلاغی صندوق مرکز اقدام نمایند.در ادامه کارشناسان ستادی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای خود، مطالبی را در خصوص بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی از مرکز ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار