نماینده انجمن معتادان گمنام یزد در دیدار با استاندار:
نماینده انجمن معتادان گمنام استان یزد گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ معتاد بهبود یافته عضو انجمن معتادان گمنام این استان هستند.
کد خبر: ۷۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 22 April 2019

عطرگیران در دیدار با محمدعلی طالبی، استاندار یزد با اشاره به تشکیل انجمن معتادان گمنام استان یزد از سال ۱۳۷۹ اظهار داشت: این انجمن تاکنون ۴۸۵ جلسه هفتگی بهبودی را در قالب ۱۱۵ گروه برگزار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات بهبودی و کارگاه‌های آموزشی داخلی به صورت مرتب افزود: این انجمن تاکنون موفق شده بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از معتادان بهبود یافته را به عنوان یک عضو سازنده و قابل قبول اجتماع به جامعه بازگرداند.

عطرگیران خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای بهبود یافته این انجمن را بانوان تشکیل می‌دهند و این انجمن توانسته به عنوان منبعی در خدمت اجتماع در زمینه اعتیاد و پرهیز از مصرف مواد مخدر در راستای رساندن پیام رهایی از اعتیاد و امید به زندگی باشد.

وی عنوان کرد: انجمن معتادان گمنام یک تشکل غیرانتفاعی متشکل از زنان و مردانی است که مشکل اصلی زندگی آنها مصرف مواد مخدر است و اکنون به طور مرتب دور هم جمع می‌شوند تا از طریق بیان احساسات، مشارکت کردن فقط در زمینه بیماری اعتیاد و در میان گذاشتن تجربه بهبودی به یکدیگر کمک کنند.

نماینده انجمن معتادان گمنام استان یزد بیان کرد: این انجمن کاملاً متکی به خود بوده و از هیچ منبعی کمک مالی دریافت نمی‌کند و هزینه‌های آن از طریق کمک‌های داوطلبانه خود اعضا که قبلاً در دام بیماری اعتیاد گرفتار بوده و رهایی پیدا کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: این انجمن به هیچ عنوان در مسائل سم زدایی، ترک فیزیکی و همچنین مسائل سیاسی، علمی، روانشناسی، مشکلات شغلی، خانوادگی و مسائل مالی بهبود یافتگان.... دخالتی نمی‌کند و تمرکز آن بر بیماری اعتیاد و رهایی از آن از طریق ۱۲ قدم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار