معاون فرهنگی اداره کل تبیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی از فردا ۱۵ اسفندماه در شهرستان یزد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 06 March 2019

حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی از فردا ۱۵ اسفند ماه در شهرستان یزد آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تبیان به آدرس tebyanyazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از ۸ صبح ۱۵ اسفند ماه لغایت ساعت ۱۲ شب ۲۴ اسفند مهلت دارند با مراجعه به وب سایت تبیان یزد برای ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به با اینکه ثبت نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: در شهرستان یزد اعتکاف خواهران در بیش از ۲۰ مسجد و اعتکاف برادران تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می‌شود که اسامی این مساجد به همراه ظرفیت آن بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبیغات اسلامی استان یزد در خصوص هزینه ثبت نام اعتکاف گفت: با برنامه ریز‌های صورت گرفته هزینه ثبت نام برای هر نفر مبلغ ۹۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار