عضو قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت:مردم این استان از پارسال تاکنون یک هزار و 37 ست ماهواره داوطلبانه به پایگاه های بسیج این استان تحویل داده اند.
کد خبر: ۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 05 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرضا شجاع از اجرای طرح دجال واره در این استان خبر داد و افزود:مردم در این طرح به صورت خود اهدایی ماهواره ها را داوطلبانه به پایگاه های بسیج تحویل می دهند.
وی گفت:پایگاه های بسیج در سطح استان نیز این آمادگی برای تحویل ماهواره ها دارند.
وی افزود:با توجه به اینکه سواد رسانه ای مردم بالا رفته است هم اکنون خود آنان از مضرات شبکه های ماهواره با اطلاع هستند و به همین علت خود داوطلبانه در این راه قدم بر می دارند.
وی گفت:بر اساس آخرین نظر سنجی در یک سال گذشته استفاده از ابزار دریافت شبکه های ماهواره ای در مجموع استان 10 درصد کاهش داشته است.
عضو قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت:امر به معروف و نهی از منکر یکی از کارسازترین شیوه های تعامل اجتماعی است.
وی افزود:با نهادینه کردن معروف ها در جامعه،منکر جایگاه خود را از دست می دهد در واقع برای مقابله با منکر یک راهکار عقل پسند و واقع بینانه است.
وی اظهار کرد:با این شیوه می توان جامعه و کشور را به سمت صلاح، رستگاری و پیشرفت هدایت کرد در جامعه ای که تمام افراد آن اخلاق مدار،رفتارمدار و خیرخواه همدیگر باشند آسیبی نخواهند دید و حرکت به سمت قله های پیشرفت خواهد بود.
شجاع افزود:امروز دشمن از طریق امواج،رسانه ها،سایت ها و شبکه های ماهواره ای می خواهد به جنگ این اعتقادات و اهداف خود را پیاده کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار