هادی‌نسب:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به ضرورت کارخواست‌های مختلف برای مدیریت بحران، گفت: خشکسالی و سیل بحران خاموش استان یزد است.
کد خبر: ۷۱۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 27 February 2019

«هادی هادی‌نسب» در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مدیریت بحران شهرستان‌های استان که در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد، آرامش موجود را نتیجه فعالیت شبانه روزی ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌ها و مرکز استان دانست و اظهار کرد: در این دوره آموزشی دو روزه کارخواست‌های مختلف تعیین و تبیین می‌شود.

وی خشکسالی و سیل را از جمله مهمترین دغدغه‌های استان یزد دانست و بیان کرد:‌ یزد درگیر بحران خاموش خشکسالی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در ادامه با اشاره ضرورت آموزش بهره‌برداری مناسب از منابع آبی استان،‌ افزود: خوشبختانه در حال حاضر به واسطه برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد مدیریت منابع آبی استان یزد در حد معقول انجام می‌شود.

هادی‌نسب طوفان، ریزگردها و جاده‌های غیراستاندارد را از دیگر بحران‌های خاموش استان یزد دانست و بیان کرد: در سال 95 سند آموزش مدیریت بحران در استان یزد تدوین شده و تاکنون در حال اجرایی کردن فصل‌های این مهم هستیم.

این مسئول در پایان سخنان خود تاب‌آوری را یکی از مهمترین ضرورت‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحران عنوان و خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری خوب باید نتیجه و برآیند این دوره آموزشی باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار