کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» نوشته فاطمه شریفی و همراه با مقدمه آیت‌الله ناصری یزدی، به عنوان نخستین کتاب در یزد پس از انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران رونمایی شد .
کد خبر: ۷۱۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 25 February 2019

همزمان با سالروز ولادت با سعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و در نخستین روز پس از معرفی یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران، کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» رونمایی شد .

این کتاب در مراسمی با حضور آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سردار فرهنگ دوست مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد، فاطمه دانش مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد، و جمعی از مسئولان و بانوان استان یزد رونمایی شد .

اگر به جبهه رفته بودم به قلم «فاطمه شریفی نعمت آباد» و با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و در ارتباط با خاطراتی از رشادت و ایثار یک پرستار زن در طول هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «چشم و چراغ» به مرحله چاپ رسیده است .

شریفی در این کتاب به بیان خاطراتی از کودکی، نوجوانی و جوانی این شهید زن و پرستاری‌های بی وقفه‌ای که از رزمندگان اسلام کرده پرداخته است .

روایت این کتاب برگرفته از خاطرات عمه این شهید پرستار و در بخشی از کتاب به روایت‌گری نویسنده از حال و هوای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دوران حاضر است .

صفحه‌آرایی و ویراستاری این کتاب توسط فرشاد براتی کهریزسنگی و عکس جلد کتاب تصویری از اردوهای راهیان نور است که توسط مریم داورنیا از خراسان شمالی گرفته شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار