وزیر صنعت در جمع خبرنگاران یزدی خبر داد؛
وزیر صنعت، معدن و تجارت حمایت از تولید کنندگان را یکی از اولویت‌های جدی دولت دانست و گفت: اختیارات تسهیل‌گری صنایع کشور به استان‌ها تفویض شده است.
کد خبر: ۷۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 14 February 2019

«رضا رحمانی» در حاشیه افتتاح مرکز خدمات کسب و کار استان یزد در جمع خبرنگاران با بیان این که اولویت امروز ما حفظ تولید موجود است، اظهار کرد: تأمین مواد اولیه واحدها و تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله اولویت‌های اجرایی دولت برای توسعه بیش از پیش اقتصاد کشور است.

وی رفع موانع تولید و تسهیل کردن شرایط توسعه اقتصادی را از دیگر اولویت‌های امروز کشور دانست و افزود: اختیارات تسهیل‌گری برای صنایع کشور به استان‌ها تفویض شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان این که تولید کنندگان باید حس کنند که تولید برای توسعه کشور مهم است، گفت: در دهه فجر امسال 209 طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور افتتاح و بهره برداری رسیدند.

رحمانی با اشاره به وجود 12 هزار طرح نیمه تمام بیش از 60 درصد در کشور داریم، تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از دیگر اولویت های اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عملکرد استان یزد در حوزه صنعت و معدن مطلوب است، خاطرنشان کرد: یزد جزو استان های پیشتاز کشور در تکمیل طرح های نیمه تمام بیش از 60 درصد است.

وی در پایان حمایت از تولیدکنندگان را مهمترین راهکار توسعه بیش از پیش کشور دانست و بیان کرد: پرداخت تسهیلات مناسب در دستورکار ویژه دولت برای حمایت از واحدهای صنعتی، تولیدی و معدنی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار