مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور در ملاقات امروز تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و طالبی استاندار با خود راجع به پرداخت کل اعتبارات وعده داده شده توسط رییس جمهور در سفر به استان یزد تا آخر سال توافق کردند.
کد خبر: ۷۱۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 14 February 2019

«محمدرضا تابش» عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس امروز به همراه «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و جمعی از مدیران استان با پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه و حاجی محمدی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند.

در این ملاقات ‎ ها با توجه به تصویب اصلاحیه بودجه و لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور که در دستور کار مجلس قرار دارد، توافق به عمل آمد تا کل اعتبارات وعده داده شده توسط رییس جمهور در سفر به استان یزد تا آخر سال پرداخت شود.

همچنین نسبت به تقویت اعتبار راه‏های مواصلاتی مهم، طرح ‎ های آب و برخی طرح ‎‎ های مهم ملی و استانی توافق و مقرر شد با هماهنگی استاندار و نمایندگان استان و شورای برنامه‏ریزی، لیست طرح ‎ های ضروری تمام شهرستان‏های استان یزد که با تخصیص مبلغی محدود به بهره ‎ برداری می‏رسند، ارائه شود.

در این دیدارها بر اجرایی شدن پیشنهادات اصلاحی لایحه بودجه که برای استان حائز اهمیت است و توسط نمایندگان در سامانه مجلس به ثبت رسیده نیز تاکید شد.

پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور هم در این دیدار ضمن تشریح ویژگی ‎ های بودجه سال آینده، نسبت به تشکیل کارگروه هایی در استان که با برنامه ریزی بتوانند نسبت به اخذ تسهیلات اشتغال زایی از بانکهای عامل و صندوق توسعه ملی، همچنین ظرفیت اجرای طرح‎های مشارکتی (خصوصی- دولتی) به نحو مطلوب و مؤثری استفاده کنند، تاکید کرد.

تابش نماینده مردم اردکان نیز با تشکر از ملاقات‏های انجام شده و بذل محبت مدیران عالی رتبه سازمان برنامه و بودجه نسبت به تقویت اعتبارات استانی و طرح ‎ های ملی مورد اجرا در استان یزد ابراز امیدواری کرد که این امر بتواند گشایشی در اجرای هر چه سریعتر طرح‏ها که مورد انتظار مردم است و رضایتمندی آنها را به دنبال دارد بوجود آورد و برخی تنگناهای فراروی مدیران و کارآفرینان و پیمانکاران را مرتفع سازد.

طالبی استاندار یزد هم ضمن قدردانی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه، ضمن تعهد جهت تشکیل کارگروه های مورد اشاره، اعلام کرد: ظرفیت مدیریتی استان با مشارکت بخش خصوصی در خدمت تعالی و توسعه استان و جلب رضایتمندی مردم قرار خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار