رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن فردا( دوشنبه) در این شهرستان همزمان با سراسر کشور و با حضور قشرهای مختلف مردم در 11منطقه شهری و روستایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 10 February 2019

محمدکاظمی نسب با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دعوت از مردم برای حضور در این حماسه ملی افزود: راهپیمایی در شهر ابرکوه از ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) آغاز می شود.
به گفته فرماندار ابرکوه راهپیمایان پس از عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پور اکبری حضور می‌ یابند.
وی اظهار داشت: این حماسه شکوهمند در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت 30: 09 از محلات مختلف آغاز می شود و به ‌طرف دفتر امام‌ جمعه و حوزه مقاومت امام خمینی (ره) ادامه می یابد.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه افزود: راهپیمایی در اسفندآباد از ساعت 30: 09 از حوزه مقاومت شهید مطهری به‌ طرف گلزا شهدا و در روستای اسدآباد اسفندآباد، از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا گلزا شهدا برگزار می شود.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: همچنین راهپیمایان بخش مرکزی در روستاهای فراغه ، صفی‌آباد ، ده عرب ، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد درصفوفی منسجم در مسجد روستای رحیم‌آباد حضور می یابند.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری نماز ظهر و عصر راهپیمایی از این مسجد به‌ طرف گلزار شهدای رحیم‌آباد برگزار می شود.
کاظمی نسب در ادامه تصریح کرد: مردم و مسئولان با وحدت و انسجام از هر گروه و سلیقه سیاسی، فرهنگی، طبقاتی، دینی و مذهبی حضور خود را در این همایش به نمایش خواهند گذاشت.
وی بابیان اینکه راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود ، افزود: شرکت مردم در راهپیمایی تجدید بیعت با آرمان‌های امام امت و منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه اظهار داشت : مردم برای تحقق اهداف امام امت، ارزش‌های انقلاب با حضور در آیین ملی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی خواهند کشید .
وی بیان کرد: نمایش اقتدار مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و باگذشت چهار دهه از عمر انقلاب هرروز شکوه ، عظمت و اقتدار انقلاب با وحدت و انسجام ملت به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متجلی‌تر می‌شود.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار