سرلشکر فیروزآبادی:
مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این که توسعه فرهنگی ناشی از تفکر ایثار و شهادت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران باید بدانند اگر مدافع حرم در سوریه و عراق با داعش نمی‌جنگیدند، امروز در استان یزد هم باید درگیر جنگ با داعش‌ها می‌بودیم.
کد خبر: ۷۱۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 04 February 2019

سرلشگر «حسن فیروزآبادی» در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و اولین جایزه ادبی یوسف که به میزبانی دارالعباده برگزار شد، با اشاره به توانمندهای تیپ الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس،‌اظهار کرد: رزمندگان یزدی با ایثارگری‌های مثال‌زدنی در دوران دفاع مقدس خاطره خوشی را برای فرماندهان و ملت ایران بجا گذاشتند.

وی با بیان این که امنیت امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است،‌افزود:‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب ایفا می‌کند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری جهاد در راه خدا را رسم پیروان مکتب ناب محمدی دانست و بیان کرد: عزت امروز ایران اسلامی بین کشورهای منطقه به واسطه نهادینه شدن روحیه ایثار و جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به وجود حائز اهمیت مدافعان حرم، گفت: رزمندگان مدافع حرم به مردم جهان ثابت کردند که جوانان امروز انقلاب همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب با بصیرت لازم و اعتقادی فولادی از ارزش‌های دینی و الهی پاسداری می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان این که خوشبختانه انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشته است،‌ تصریح کرد: بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس ملت ما به این درک رسیدیم که جهاد است که کشور، اسلام و قرآن را حفظ می‌کند .

وی با بیان این که توسعه فرهنگی ناشی از تفکر ایثار و شهادت از جمله دستاوردهای حائز اهمیت انقلاب اسلامی در ایران است، ادامه داد: دستاوردهای علمی، فناوری،‌ نظامی و آموزشی از جمله محصولات انقلاب به واسطه روحیه جهادی است.

این مسئول توان نظامی ایران در مقابله با استکبار جهانی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد:‌ ملت ایران باید بدانند اگر رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق با داعش نمی‌جنگیدند، امروز در استان یزد هم باید درگیر جنگ با داعش‌ها می‌بودیم.

مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به توطئه‌های شوم مستکبران علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی،‌ اظهار کرد:‌ همه بدانند، انقلاب با قدرتی بیشتر از قبل به پیش می‌رود و با بصیرت الهی دشمنان خود را سرکوب خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تأکید کرد:‌ مسئولان در قبال مردم مسئولند و باید با تدبیر و اندیشه کارشناسی نسبت به ساماندهی هر چه سریعتر این مشکلات اقدام کنند.

سرلشکر فیروزآبادی سوء مدیریت و توطئه‌های استکبار را دو عامل جدی بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز دانست و خاطرنشان کرد:‌ تبعیت از ولایت فقیه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات امروز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار