سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان يزد از بهره‌‌برداري 44 طرح گردشگري در استان طي سال جاري با سرمايه 663 ميليارد ريال و اشتغالزايي 388 نفر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 28 January 2019

«محمد میرشمسی» با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از 44 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در سال‌جاری، اظهار کرد: براي اجراي اين طرح‌ها 663 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی این طرح‌‌ها را شامل 11 واحد هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاه سنتی، 18 واحد اقامتگاه بومگردی، 12واحد سفره خانه سنتی و سه پارک طبیعت‌گردی عنوان کرد.

این مسئول با بیان این که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 388 نفر فراهم شده است، گفت: همچنين در بخش اماکن اقامتی 742 تخت به مجموع تخت‌های اقامتی اضافه شده است.

وی حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را از اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود: توسعه زیر‌ساخت‌های حوزه گردشگری مرهون سرمایه‌گذاری است که با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان یزد و نگاه مثبت سرمایه‌گذران به ظرفیت‌‌های گردشگری انجام شده و طی چند سال اخیر، در استان یزد در این زمینه شاهد اتفاقات مثبت بودیم.

میرشمسی در پایان گردشگری یزد را دارای موقعیت مطلوبی عنوان کرد و گفت: طرح‌های گردشگری با رویکرد جدید و خلاق بر مبنای استارت‌آپ‌ها و استفاده از فناوری اطلاعات در اولویت استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار