معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۴هزار و ۶۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ۹ ماهه سال جاری، به سفر‌های زیارتی اعزام شدند.
کد خبر: ۷۰۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 23 January 2019

علی محمد اسلامی منش معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اعزام ۴ هزار و ۶۸ مددجو به سفر‌های زیارتی گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۸ مددجو به همت کمیته امداد استان یزد به سفر‌های زیارتی اعزام شدند که از این تعداد ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، هزار و ۸۴۵ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۳۳۰ نفر به قم گزارش شده است.

وی افزود: هزار و ۱۸ نفر از مددجویان اعزامی به اردو‌های زیارتی برای اولین بار رهسپار سفر زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت: برگزاری اردوهای زیارپتی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با رویکرد پرورشی است و هم سو با فعالیت‌های تربیتی، آموزشی زمینه لازم را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان فراهم می‌کند.

اسلامی منش افزود: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

وی ادامه داد: هزار ۶۵۵ نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی دانش‌آموز، ۲۳۷ نفر دانشجو و طلاب علوم دینی هزار و ۵۲۶ نفر سرپرست خانوار، ۲۷۲ سالمند، ۱۰۰ نفر جوانان در آستانه ازدواج، ۱۴۱ نفر دختران بازمانده از ازدواج، ۱۳۱ نفر دختران بازمانده از تحصیل و شش زوج جوان بودند.

اسلامی منش گفت: ۶۲۰ میلیون تومان برای برگزاری اردو‌های زیارتی آموزشی در ۹ ماهه نخست سال جاری هزینه شده است، که ۶۲ درصد از محل کمک‌های مردمی و صدقات و ۳۸ درصد از منابع دولتی تأمین‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار