مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر:
یزد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان یزد گفت: 2 میلیون ریال تحت عنوان بسته حمایتی به هریک از 2 هزار و 732 مستمربگیر این صندوق پرداخت شد.
کد خبر: ۷۰۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 20 January 2019

حسن ابراهیمی افزود: این بسته در راستای تحقق وعده دولت دوازدهم در کمک به طبقات کم درآمد جامعه و اهدای بسته های معیشتی به آنان پرداخت شده است.
ابراهیمی از پیشنهاد صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصیص بسته حمایتی به تمام بیمه شدگان صندوق خبر داد که در صورت تامین اعتبار به 10 هزار بیمه شده فعال صندوق استان هم پرداخت می شود.
بسته حمایتی یاد شده به 100 هزار خانوار مستمر بگیر صندوق روستاییان و عشایر کشور پرداخت شده است.
طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و به منظور حمایت غذایی از گروه های کم درآمد، از محل تخصیص سازمان هدفمند سازی یارانه ها،18 میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر واریز شد.
این مبلغ به بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگانی پرداخت می شود که کمتر از سه میلیون تومان دریافتی دارند.
در استان یزد 23 هزار نفر زیر پوشش صندوق روستاییان و عشایر هستند که 10 هزار نفر از این تعداد به صورت مستمر بیمه خود را به موقع پرداخت می کنند و 2 هزار و 732 نفر مستمر بگیر هستند.
صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر یزد فعالیت خود را از سال 1384 با هدف حمایت از روستائیان ، عشایر و کشاورزان در کشور برای دریافت مستمری بازنشستگی ، از کار افتادگی و فوتی آغاز کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار