معاون اقتصادی استاندار ‌تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌یزد یکی از دلایل بیکاری در استان یزد را عدم توجه به آموزش‌های مهارتی دانست و بر ضرورت توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در مدارس و مراکز آموزش عالی استان تاکید کرد .
کد خبر: ۷۰۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 14 January 2019

«علی زینی‌وند» در همایش مشترک آموزش و پرورش و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(‌س) و روز پرستار، ‌اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است .
وی با اشاره به ضرورت ارتباط آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای با واحدهای صنعتی، افزود: باید برنامه‌ای مدون برای تقویت این بخش وجود داشته باشد تا از جوانان شایسته در حوزه صنعت بهره گرفته شود .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این که مهارت آموزی یکی الزامات اجرایی در استان است،‌ گفت:‌ عدم توجه به مهارت آموزی نقش مهمی در دو رقمی شدن نرخ ایفا کرده است.
زینی‌‎وند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در کلید واژه‌های خود توانسته به درک قابل توجهی از مهارت آموزی و آموزش‌های تخصصی دست یابد و اگر می خواهیم انقلابی در نظام آموزشی کشور ایجاد کنیم لازم ا‌ست بخش قابل توجهی از بودجه کشور در حوزه آموزش به سمت آموزش‌های مهارت آموزی سوق داده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار