رییس کمیسیون میراث فرهنگی شورای ‌شهر یزد:
رییس کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای ‌شهر یزد با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه برندسازی در استان گفت: برندهای یزدی نشان اعتماد و اطمینان را کسب می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 31 December 2018

«سیدحسین آزادی» با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای معرفی بیش از پیش شهر یزد، اظهار کرد: کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری شورای ‌شهر یزد برندسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پویایی و رونق گردشگری در بافت تاریخی تضمین کننده کیفیت محصولات شهر تاریخی و میراث جهانی یزد است .

رییس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری شورای اسلامی‌شهر یزد با بیان این که همه محصولات فرهنگی، اقتصادی و تجاری شامل حال طرح برندسازی می‌شوند، گفت:‌ محصولاتی که به این برند دست می‌یابند، نشان اطمینان و اعتماد را کسب خواهند کرد.

سیدحسین آزادی در ادامه با بیان این که برند یزد شامل شعار و لوگو مشخصی خواهد بود، تصریح کرد: این طرح با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، استانداری، دانشگاه و سایر نهادها دنبال می‌شود و مسئولیت دبیرخانه آن به عهده اداره کل میراث فرهنگی استان است .

این مسئول ادامه داد: دبیرخانه برندسازی کار خود را آغاز و به دنبال اعلام فراخوان برای انتخاب پیمانکار هستیم.

رییس کمیسیون میراث فرهنگی شورای ‌شهر یزد با اشاره به این که محصولاتی نظیر ترمه، شیرینی و صنایع دستی قابلیت دریافت برند شهر جهانی را دارند، گفت: قطعا با برندسازی محصولات ویژه استان نشان اعتماد خواهند گرفت و محصولاتی که فاقد این برند باشند، تضمین شده نخواهند بود .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار