معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: در هشت ماهه سال جاری ۹ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در زمینه‌های فرانشیز بستری و عمل‌های سرپایی، فرانشیز دارو و پاراکلینیک، تجهیزات و اوازم پزشکی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 30 December 2018
علی بحیرایی گفت: ۳ هزار و ۷۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در استان همدان توسط تیمی از پزشکان خیر مورد غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، بحیرایی اظهار داشت: ۳ هزار و ۷۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در استان همدان توسط تیمی از پزشکان خیر مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی در مورد موارد انجام شده در این غربالگری افزود: نمونه‌گیری‌ها برای ارزیابی درد‌های عضلانی و اسکلتی، ستون فقرات و مشکلات زانو، فشار خون، قندخون و انواع سرطان انجام شد.

بحیرایی گفت: تعدادی از مددجویان بعد از آزمایشات اولیه باید به پزشکان متخصص مراجعه کنند که هماهنگی لازم جهت ارجاع مددجویان به پزشک و آغاز درمان تخصصی انجام شد. 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه سلامت جسمی هر فرد بزرگترین سرمایه است، بیان کرد: کمیته امداد استان تهران با توجه به نقش بسیار مهم اقدامات غربالگری در تشخیص زودهنگام بیماری‌های شایع در بین مددجویان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بحیرایی عنوان کرد: برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی مددجویان از ابتدای امسال همچنین دوره‌های آموزشی سلامت، سبد و هدایای بهداشتی، احداث سرویس بهداشتی، طرح‌های غربالگری سرطان، طرح‌های غربالگری فشارخون و قند خون برای مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه همچنین یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار