پیگیری مشکل مقبره شیخ فاضل تونی
در پی راه اندازی سامانه «فارس من» که به منظور پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم راه اندازی شده است و ثبت موضوعی با عنوان «به مرقد شیخ فاضل تونی در کرمانشاه توجه کنند» این موضوع را مسؤلان مربوطه مطرح کردیم.
کد خبر: ۶۹۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 30 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام آیت‌الله عباسیان در مورد وضعیت نابه سامان بعضی بقاع متبرکه علی‌الخصوص مزار شیخ فاضل تونی گفت:بودجه‌ای در خصوص کمک به این مکان‌ها در اختیار نداریم و بهترین راه این است مردم به این بقاع متبرکه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی راه اندازی سامانه «فارس من» که به منظور پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم راه اندازی شده است و ثبت موضوعی با عنوان «به مرقد شیخ فاضل تونی در کرمانشاه توجه کنند» این موضوع را مسؤلان مربوطه مطرح کردیم و نظرات آنها را در این خصوص جویا شدیم.

- متن موضوع ارسالی از کاربران:
وضعیت جاده به سمت قبر خیلی خراب است و حاشیه جاده خیلی افتضاح ومحل ریختن آشغال افراد پست می‌باشد وداخل مقبره هیچ امکاناتی ندارد فضا خیلی ناراحت کننده است که قابل بیان نیست.

پاسخ مسئولین:

حجت‌الاسلام عباسیان در این خصوص گفت: متأسفانه ما برای بقاع متبرکه اعم از قبور انبیاء، امام‌زاده‌گان و مزار شخصیت‌های علمی هیچ‌گونه ردیف اعتباری در اختیار نداریم.

وی افزود:این مکان‌ها کاملا به صورت خودگردان و با کمک های مردمی اداره می‌شوند و فعلا تنها راه حل رسیدگی به مشکلات مرقد شیخ تونی این است که مردم بر حسب اعتقادات دینی، کمک‌های خودشان را به این مکان اختصاص بدهند تا این مقبره از این وضعیت نامناسب خارج شود.

درخواست رسیدگی به وضعیت مقبره شیخ فاضل تونی در سامانه #فارس-من ثبت شده است، شما نیز می توانید درخواست‌ها و مشکلات خود را در این سامانه ثبت کنید تا فارس آن را پیگیری کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار