نماینده ولی‌فقیه در گیلان؛
تابناک / نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حمایت یک روز جلوتر مردم گیلان از انقلاب را کل کشور فهمیدند گفت: حمایت مردم در 9 دی سال 88 به‌مانند حماسه مردم در سال 57 بود.
کد خبر: ۶۹۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 28 December 2018

تابناک / نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حمایت یک روز جلوتر مردم گیلان از انقلاب را کل کشور فهمیدند گفت: حمایت مردم در 9 دی سال 88 به‌مانند حماسه مردم در سال 57 بود.

آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حماسه روز 9 دی متعلق به سراسر ایران اسلامی است اظهار کرد: حماسه روز هشتم دی‌ماه سال 1388 مخصوص مردم ولایت مدار و حماسه‌آفرین گیلان و به‌ویژه شهرستان رشت است.

وی با بیان اینکه حمایت یک روز جلوتر مردم گیلان از انقلاب را کل کشور فهمیدند افزود: حماسه باشکوه مردم گیلان در 8 دی سال 88 در کل کشور نشان داده‌شده که چگونه مردم ولایت مدار گیلان در حمایت از ارزش‌های انقلاب و حمایت از رهبری به خیابان‌ها ریختند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیان کرد: مردم ولایی گیلان در سال 1388 در دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری و دفع شر دشمنان و فتنه گران یک روز جلوتر حرکت کردند و به خیابان‌ها ریختند و موضع خودشان را نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلاب نشان دادند و در تاریخ ثبت کردند.

فلاحتی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در حقیقت پاسخ ملت ایران به فتنه گران و دشمنان پشت‌صحنه جریان سال 88 بود گفت: فتنه گران سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند تا نظام اسلامی را اسقاط و کشور را تسخیر کنند اما ملت ایران نقشه‌هایشان را نقشه بر آب کردند.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان، شجاع و مقاوم ایران در 9 دی سال 88 با حضور همه‌جانبه در خیابان‌ها از انقلاب دفاع کردند افزود: حمایت مردم در 9 دی سال 88 به‌مانند حماسه مردم در سال 57 بود که در حمایت از آرمان‌های بلند انقلاب و امام خمینی (ره) به خیابان‌ها ریختند و رژیم ستم‌شاهی را ساقط کردند و امروز نیز در برابر قدرت‌های پوشالی جهان ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امام علی (ع) محتاطانه و هوشمندانه جریانات و رخدادهای بعد پیامبر (ص) را برای مردم بیان می‌کردند تصریح کرد: اکنون فضای بیشتری در جامعه و بیرون از مرزهای جغرافیایی برای دشمنان فراهم است و اگر ما جریان فتنه 88 را برای نسل معاصر خوب تبیین نکنیم، بی‌تردید دشمنان اسلام، در عرصه رسانه‌ای ورود می‌کنند و به‌دروغ به جوانان می‌گویند که ما می‌خواستیم به شما آزادی و حریت بدهیم و جامعه شما رو شکوفا کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه اهالی انقلاب باید برای نسل معاصر حادثه فتنه 88 را روشنگری کنند گفت: انقلابی‌ها باید به مردم بگویند که فتنه گران چگونه می‌خواستند نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی با اشاره به اینکه باید جوانان اتفاقات به وقوع پیوسته در تاریخ را بدانند افزود: جوانان باید با دانستن حوادث گذشته خود را برای آینده مجهز کنند و در آینده نیز مردم گیلان خواهند فهمید که چه مردم شجاعی در حماسه 8 دی شکوه آفریدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار