رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: با همراهی مسئولین، تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری شایسته رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه آماده است.
کد خبر: ۶۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی ، بااشاره به اعطای رسمی میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی به کرمانشاه، اظهارکرد: هشت ماه پیش زمانی که درخواست میزبانی این مسابقات را به فدراسیون کشتی اعلام کردیم، علاوه بر کرمانشاه، استانهای خراسان و مازندران نیز متقاضی میزبانی مسابقات بودند، اما فدراسیون باتوجه به پیشینه خوب کرمانشاه در برگزاری مسابقات ملی و جهانی کشتی این میزبانی را به کرمانشاه واگذار کرد.

وی بابیان اینکه کرمانشاه زیرساخت ها و جایگاه خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی دارد، عنوان کرد: طی روزهای گذشته بازدیدی از سالن شش هزار نفری امام خمینی(ره) کرمانشاه -محل درنظر گرفته شده برای برگزاری مسابقات- داشتیم که براساس این بازدید و بررسی های انجام شده شرایط کاملا مناسبی برای برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی دارد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآورشد: البته برخی از کارهای جانبی همچون نورپردازی سالن، فضاسازی، استقرار جایگاه خبرنگاران و ... باید انجام گیرد که از هفته آینده با برنامه ریزی لازم استارت این اقدامات را هم خواهیم زد.

وی به حمایت های استاندار کرمانشاه در گرفتن میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی اشاره کرد و افزود: طبق دستور استاندار تمام مسئولین ذیربط استان برای برگزاری شایسته این مسابقات درکرمانشاه پای کار خواهند آمد، لذا امیدواریم شاهد میزبانی بسیار مطلوبی باشیم.

محبی همچنین به نتایج مثبت برگزاری این مسابقات برای کشتی کرمانشاه هم اشاره ای کرد و گفت: در مسابقات جام جهانی 2017 کشتی آزاد که میزبانی این رقابت ها را داشتیم، شاهد حضور گسترده و بی سابقه تماشاگران در سالن مسابقات بودیم. پس از برگزاری این مسابقات نیز تعداد ثبت نامی‌های متقاضی شرکت در باشگاه های کشتی در کرمانشاه بشدت افزایش، یافت بگونه ای که در هر سالن ما تا 100 ورزشکار مشغول آموزش کشتی بودند.

وی همچنین بااشاره به ضعف کشتی کرمانشاه در چندسال گذشته، عنوان کرد: اصلی ترین دلیل برای ضعف کشتی کرمانشاه در دهه اخیر عدم حضور نماینده ای از این استان در مسابقات لیگ برتر کشتی بوده، چراکه حضور یک نماینده در لیگ برتر و برگزاری هر هفته مسابقات کشتی در سالن ها باعث ارتقاء سطح کشتی کشتی گیران ما می شود.

سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی طی روزهای 18 و 19 بهمن امسال به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار