رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: در جریان زلزله کرمانشاه ثابت شد، مردم به چهره های ملی که خوب و مردمی عمل می کنند، اعتماد دارند.
کد خبر: ۶۹۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مرتضی شهبازی نیا در مراسم اهداء تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی که به پاس اقدامات خیرخواهانه او در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه صورت گرفت، به ذکر آیاتی از قرآن کریم در خصوص انفاق و صفات نیکوکاران اشاره کرد و گفت: خداوند در این آیات تاکید می کند که انفاق فقط مادی و تنها متحص انسان های متمکن نیست، بلکه برای هرشخص به اندازه وسع او است.

وی افزود: در زلزله کرمانشاه این موضوع را شاهد بودیم که هرکس باتوجه به وسعش چه از نظر مادی و چه معنوی برای یاری مردم زلزله زده این استان پا پیش نهاد.

رئیس اسکودا در ادامه به فعالیت های بشر دوستانه علی دایی در مناطق زلزله‌ای زده کرمانشاه اشاره کرد و یادآورشد: علی دایی یک قهرمان ملی و شخصیتی فراملی است که مردم در جریان زلزله کرمانشاه اعتمادشان را به او نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان زلزله کرمانشاه ثابت شد مردم به چهره های ملی که خوب و مردمی عمل می کنند، اعتماد دارند. ثمره این اعتماد هم انجام کارهای بزرگ در مناطق زلزله زده است.

شهبازی نیا همچنین به اهداء تندیس مهر حقوق بشر به جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع) هم اشاره کرد و گفت: این جمعیت دانشجویی تمکن مالی ندارند، اما همت عالی دارند و خدمات گسترده ای را تاکنون در حوزه حقوق کودکان کار، کودکان بی سرپرست و زنان آسیب دیده انجام داده و چون درست عمل می کنند مورد اعتماد مردم هستند.

وی در ادامه به تشریح مسئولیت های اجتماعی کانون های وکلا در کشور پرداخت و تاکید کرد: رسالت کانون های وکلا تلاش برای حاکمیت قانون و حقوق شهروندی در جامعه است. در این راستا برای تحقق این تعهد، ترویج و استقرار حقوق بشر و حقوق شهروندی را در جامعه مورد توجه قرار داده اند.

رئیس اسکودا عنوان کرد: برگزاری مراسم اهداء تندیس مهر حقوق بشر توسط کانون وکلای دادگستری کرمانشاه از اقداماتی است که به تشویق و تکریم نیکوکاری در جامعه کمک می کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار