مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه تیم شهداب یزد توانایی صعود به لیگ برتر والیبال کشور را دارد گفت: موفقیت‌های تیم ملی والیبال در جهان سبب شور و حال خاصی در جوانان شده است.
کد خبر: ۶۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 25 December 2018

مسعود شریعتی در دیدار اعضاء هیات والیبال استان و شهرستان یزد و باشگاه شهداب یزد با بیان اینکه امروزه والیبال استان جایگاه مناسبی در سطح کشور دارد اظهار داشت: این مسئله را می‌توان در حضور تیم‌های خاتم اردکان در لیگ برتر و تیم‌های شهداب، خاتم جوان و صنایع اردکان در لیگ دسته اول مشاهده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اظهار امیدواری از لیگ برتری شدن تیم شهداب یزد افزود: این تیم می‌تواند با تلاش بازیکنانش و تدبیر کادر خوبی که دارد به لیگ برتر والیبال کشور صعود کند و یک تیم دیگری از استان یزد در سطح یک والیبال کشور مشغول به فعالیت شود.

وی با اشاره به اینکه نتایج خوبی که تیم شهداب یزد در مسابقات لیگ یک والیبال کشور کسب کرده، شور و حال خاصی را در استان به وجود آورده است اضافه کرد: این شور و حال در سال‌های اخیر توسط تیم ملی والیبال با نتایج خوبی که در مسابقات بین المللی و آسیایی کسب کرد در بین جوانان به وجود آورد تا آنها نیز به سمت این ورزش سوق پیدا کنند.

 

شریعتی توجه به تیم‌های پایه را از اصول باشگاه داری حرفه‌ای دانست و تاکید کرد: توجه به تیم‌های پایه اثرات مثبت بسیاری برای باشگاه‌ها در پی دارد که یکی از آن استفاده از استعدادهای موجود باشگاه و صرفه جویی در هزینه‌های تیم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: وقتی باشگاهی به رده‌های پایه خود توجه داشته باشد می‌توان امید داشت که سال‌های بعد تیم‌های استانی و ملی در رده‌های مختلف در مسابقات جهانی افتخار آفرین باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله سال آینده در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور شاهد حضور دو تیم از استان یزد باشیم و بتوانیم شور و حال بیشتری را برای حضور مردم در بازی‌های والیبال شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در این پایان این نشست از مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، معاونین این اداره کل و مقوم رئیس هیات والیبال شهرستان یزد تجلیل به عمل آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار