چندیست که سوروسات کنسرت‌ها در همدان برپاشده و هنرمندان محبوبی برای اجرای کنسرت به این شهر تمدنی قدم می‌گذارند.
کد خبر: ۶۹۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 24 December 2018
تا پایان هفته جاری امیرعباس گلاب، سیدمحمد معتمدی‌قمصری و محسن یگانه به همدان سفر کرده و اجرا خواهند داشت.

 به گزارش ایسنا،هفته نخست دی‌ماه خوانندگان مطرحی راهی همدان شده و می‌شوند به طوریکه روز گذشته گروه موسیقی پازل بند در همدان بود و اجرا داشت و تا روز جمعه سه خواننده دیگر همدانی‌ها را میهمان صدای خود می‌کنند.

نخستین خواننده امیرعباس گلاب زاده ۲۴ آبان ۱۳۶۵ در تهران است که سه‌شنبه ۴ دی به استان همدان می‌آید. او از سن ۷ سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد. او ۱۴ سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ و راک آورد و بعد از شروع با فرمان فتحعلیان آشنا شد و نوع نگاهش به موسیقی تغییر کرد و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنکو کرد که کمی بعد از آن کم کم شروع به آهنگسازی و ترانه سرایی کرد.

امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است، برای دوره‌ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و نخستین تک‌آهنگ خود را در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان «فقط برو» ارائه کرد.

کنسرت این هنرمند سه‌شنبه ۴ دی ساعت ۲۱ در سینما فرهنگیان ملایر اجرا و قیمیت بلیت‌های کنسرت از ۵۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

سیدمحمد معتمدی‌قمصری زاده ۲ مهر ۱۳۵۷ نیز دیگر میهمان همدانی‌هاست. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی بوده و معلم آواز او حمیدرضا نوربخش بوده است. کنسرت این هنرمند ٦ و ٧ دی در سالن ابن‌سینا اجرا خواهد شد و قیمت بلیت‌ها از ۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.

محسن یگانه زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس آخرین خواننده این هفته است که در جمع همدانی‌ها حضور می‌یابد. کنسرت این هنرمند ۸ دی ساعت ۱۸ در سالن ابن‌سینای شهر همدان اجرا می‌شود و قیمیت بلیت‌های کنسرت او از ۸۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار