رييس جهادكشاورزي يزد تاكيد كرد؛
معاونان بهبود تولیدات دامی منطقه دو کشور شامل 15 استان به مدت دو روز در یزد شیوه‌های توسعه و گسترش صنعت دامپروری را مورد بررسی قرار دادند .
کد خبر: ۶۹۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 20 December 2018

معاونان بهبود تولیدات دامی استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، اصفهان، کرمانشاه، فارس، جنوب کرمان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و یزد طی دو روز مسائل و دغدغه‌های حال حاضر صنعت دامپروری کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و در این زمینه راهکارهایی را ارائه دادند . 
«سیّد جمال سجادی‌پور» رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در این مجمع با اشاره به توانمندیها و دستاوردهای بخش کشاورزی استان یکی از راه‌های برون رفت از مسائل مبتلا به دامپروری کشور را توجه به مشاغل خرد و به ویژه واحدهای کوچک پرورش دام در مناطق روستایی دانست . 
وی اصلاح نژاد دام‌های موجود و جایگزینی دام‌های پر تولید و با صرفه همچون بز سانن، بز مورسیا، گوسفند نژاد رومانف و توجه به مشاغل درآمدزا مانند پرورش ماهی تیلاپیا در استان را از سیاست‌های سازمان جهاد‌کشاورزی استان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد برای بهره‌برداران و افراد جویای کار برشمرد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار