مسئول جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی(ع) در استان کرمانشاه از راه‌اندازی کمپین "یلدا در کوچه‌های فقر" برای جمع آوری کمک های مردمی جهت تامین مایحتاج خانواده های نیازمند برای شب یلدا و نیز فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 19 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور با اشاره به برگزاری هرساله جشن شب یلدا برای کودکان نیازمند تحت پوشش جمعیت امام علی(ع)، گفت: امسال نیز مانند هرسال جشن شب یلدا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جمعیت کمپین دائمی برای جمع آوری کمک‌های مردمی دارد، اظهار کرد: در مقاطع مختلف زمانی از جمله شروع فصل سرما، شروع فصل مدارس، شب یلدا و عید نوروز این کمپین فعالیت خود را تشدید می کند و از طریق آن کمک های مردمی جمع آوری می‌شود.

دانش پرور تصریح کرد: از چند روز پیش این کمپین برای جمع آوری کمک های مردمی برای خرید شب یلدای خانواده های نیازمند و نیز خرید لباس گرم برای کودکان در آستانه آغاز فصل سرما و همچنین خرید آذوقه زمستان برای خانواده های نیازمند شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه هرساله بسته‌های غذایی در شب یلدا در میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: امسال نیز توزیع بسته‌های غذایی را داریم، اما ترجیح دادیم با توجه به فشارهای اقتصادی این بسته‌ها به تدریج در فصل سرما میان خانواده‌ها توزیع شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه افزود: خانواده‌های نیازمند به محض اتمام مایحتاجشان به جمعیت مراجعه کرده و بسته غذایی را تحویل می گیرند و تلاشمان این است که خانواده ها فصل سرما را با کمترین میزان فشار اقتصادی سپری کنند.

دانش پرور با اشاره به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در این کمپین، گفت: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ملت به نام جمعیت امام(ع) به شماره 6104337905324602 واریز کرده و درخصوص نحوه اهدا کمک‌های غیرنقدی خود نیز می توانند با شماره‌های 09183295313 و 09187405057 تماس بگیرند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار