رییس شورای شهر یزد:
رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که چشم انداز توسعه باید مبتنی بر ظرفیت‌های موجود تدوین و اجرایی شود گفت: مهاجرپذیر بودن یزد باید به سمت جذب مهاجرین نخبه و اثرگذار هدایت شود.
کد خبر: ۶۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 19 December 2018

«غلامعلی سفید» در 119 جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با بیان این که شب یلدا نشان از بلوغ فکری و برنامه‌ریزی مناسب برای برنامه‌های سال دارد، اظهار کرد: تقویت بنیان خانواده یکی از مهمترین اهداف بزرگداشت شب چله است.
وی با بیان این که مهمترین رکن جامعه خانواده است، افزود: خوشبختانه ایرانی‌ها با رسیدن به بلوغ فکری شب یلدا را فرصت مناسبی برای تکریم بزرگان خانواده می‌دانند.
رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که پیامبر اکرم(ص) همیشه به سنت‌های خوب و شایسته اقوام مختلف احترام می گذاشتند، گفت: بزرگداشت شب چله از جمله سنت‌های حسنه ایرانی‌ها برای پاسداشت فرهنگ اصیل نیکوکاری است.
وی در ادامه با بیان این که تأمین اعتبارات لازم برای انجام طرح‌های در دستور کار شهرداری در دستور کار ویژه اعضای شورای اسلامی شهر یزد است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد شورای شهر یزد به نحوی سهامدار بانک شهر شود و در ازای آن برای انجام طرح‌های عمرانی و فرهنگی یزد از این بانک تسهیلات مناسب و قابل قبولی دریافت کند.
سفید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تدوین سند چشم انداز برای توسعه شهر یزد، تأکید کرد: چشم انداز شهر یزد باید متناسب با ظرفیت‌های زیست محیطی، علمی و انسانی شهر تدوین و ترسیم شود.
این مسئول ساماندهی بحث مهاجرپذیر بودن را یکی از ضرورت‌های اجرایی برای چشم انداز یزد دانست و بیان کرد: برنامه‌های آینده شهر یزد باید به سوی جذب مهاجرین نخبه و اثرگذار هدایت شود.
رییس شورای اسلامی شهر یزد در پایان خاطرنشان کرد: تقویت ظرفیت‌های علمی و اجرایی از دیگر موارد حائز اهمیت در توسعه این شهر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار