مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي يزد:
مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد گفت: كاهش تلفات جاده‌اي را به عنوان يك اولويت اصلي در دستور كار خود قرار داده‌ايم .
کد خبر: ۶۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 19 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ «علي عليخاني» در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه يزد به مناسبت فرا رسيدن هفته حمل و نقل، ياد و خاطره امام خميني (ره) را گرامي داشت و اظهار كرد: امام راحل(ره) با فرمان تاريخي خود مبني بر نامگذاري يك روز به نام روز حمل و نقل، از همان ابتدا نقش حمل و نقل را بسيار ويژه و اساسي ديدند . 
وي با اشاره به اين كه كار در مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي يك كار گروهي است، افزود: مجموعه همكاران ما در راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان با تلاش شبانه‌روزي و با حمايت‌هاي مسئولان استان همچنين با همكاري پليس راه استان يزد توانسته‌اند آمار تلفات جاده‌اي را در سطح استان كاهش دهند . 
عليخاني با بيان اين كه كاهش تلفات جاده‌اي به عنوان يك اولويت اصلي در اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد دنبال مي‌شود، عنوان كرد: در همين راستا در هشت ماهه اول سال جاري ميزان تلفات جاده‌اي در محورهاي استان يزد نسبت به سال گذشته كاهش يافته و استان يزد در ميزان كاهش تلفات رتبه دوم را در كشور به خود اختصاص داده است . 
اين مسئول در پايان نيز تصريح كرد: اين موفقيت را به فال نيك مي‌گيريم و اميدواريم در ادامه مسير نيز با بهره‌مندي از رهنمودهاي علما و مسئولان استان بتوانيم به مردم شريف يزد بیشتر خدمت کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار