دبیر جشنواره مطبوعات یزد خبر داد؛
دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد هفته اول اسفند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 19 December 2018

«سهیل شریعتمداری» در جریان بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و شرکت آب منطقه‌ای یزد از دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان با بیان این که 659 اثر به این دبیرخانه ارسال شده است، اظهار کرد:‌ از تعداد آثار ارسالی 604 اثر پذیرفته شده است.
وی با اشاره به مشارکت 171 نفر در این دوره جشنواره مطبوعات،‌افزود:‌ 403 اثر از استان یزد، 156 اثر از استان فارس و 45 اثر دریافت شده به دبیرخانه از کرمان و جنوب بودند.
دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد با بیان این که فعالیت دبیرخانه تا زمان اختتامیه ادامه دارد، گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود اختتامیه این دوره جشنواره در هفته اول اسفند برگزار شود.
شریعتمداری در مورد تعداد ارسال شده در هر بخش تصریح کرد: در بخش یادداشت 71 اثر، طراحی و گرافیک 42 اثر،‌ گزارش 123 اثر، عکس26 اثر، مقاله 16 اثر، مصاحبه 39 اثر، خبر 18 اثر، تیتر 69 اثر و طنز 16 اثر دریافت شده است.
این مسئول برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های جانبی را از جمله اقدامات در دستور کار دبیرخانه جشنواره مطبوعات دانست و بیان کرد:‌ در بخش ویژه این جشنواره 184 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار